Yama-chan blog translate

Sabtu, 17 Juli 2010 10.47


Summarryコンサート2日間、昨日の音楽ステーションを見ていただきありがとうございますべーっだ!


良いニュースは、私は叔父なんだ音譜



千尋は、妊娠していた、双子を出産するチョキ

heheheheh


オハイオ州私はシャツをHidarimeを持っているにひひ



赤と灰色の1つ


私はそれを多く使用して


私は知念からテキストを得ました携帯


それは英語でされたガーン


"Yama-chan Yama-chan Where you, I need you i want to eat whit you and have fun we are late for prctice~"


私はそれを取得していないショック!


だから私は言う


"What are you saying?"手紙


それは面白かった

Ore Ganbatter


SUMMARRY!


Bai Bai

==================================================================================

A Strange Day

The good news is, I'm uncle

Chihiro, was pregnant, give birth to twins
hehehehehe

Oh I have a shirt Hidarime

One red and gray

I use it a lot

I got a text from Chinen

It was in English

"Yama-chan Yama-chan Where you, I need you i want to eat whit you and have fun we are late for prctice~"

I do not get it

So I say

"What are you saying?" *Yama bls pake inggris =w=b*

It was funny

Ore Ganbatter


SUMMARRY!


Bai Bai

Label: , ,


2 lovely notes